حالت بد نباشه چون من دیشب جوری تو سرم دو دستی کوبیده که جلو چشام یه چیزی مثل نور دیدم از بسبه مغزم فشار اومد خدا هم ادم ظالم نمیکشه فقط زنده تر نگهشون میداره
دیشب تا ساعت دو گریه کردم الان جلو آینه دیدم زیر پلکم اب جمع شده خدا اگه بود این ناحقیها رو جواب میداد
عزیزم.خدا به راه راست هدایتش کنه.وقتی میبینی آدم عصبی هست.و شعور هم نداره.تو کوتاه بیا.باهاش زیاد بحث نکن
عزیزم همه زن و شوهرها دعوا میکنن روز عاشورا خوب نیست دعا کنی هر چه قدر هم بد باشه بابای بچه ات هست
ولی من همش بخاطره خانواده کثافتش بحث میکنم بعضی وقتا
عزیزم البته زن و شوهر دعوا میکنن
چرا این حرفو میزنه پدر بچته مثلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.