۸ پاسخ

زوده هنوزه

بخدا هرچیزی سر وقتش میشه
بعضیا دیر بعضیا زود
خواهر زاده من ۹ ماهگی راه میرفت
من خودم تا سه سالگی فکر میکردن لال هستم
ولی تنبل بودم خخخخ
نگران نباشید

پسر منو هرکی میدید میگفت واااااا
۱۱ ماهش شده چرا چهار دست و پا نمیره
اواسط ۱۱ ماهگی چهار دست و پا رفت
یکسال شد
گفتن وا چرا از چیزی نمیگیره بلند بشه بعدش میگفتن چرا دستشو میگیرم خودشو میندازه زمین با رو پنجه میره
بعد که بلند شد
گفتن چرا از دیوار کمک نمیگره راه بره

پسر من آخرای ده ماهگی چهار دست و پا رفت و دست گرفت، هنوز وقت هست

پسر من فقط غلت میزنع دیگه کاری نمیکنه همش تو استرسم

دختر منم هنوز نه چهار دست و پا میره ن اصلا بلند میشه نگران نباش دکترش میگفت بعضی بچها اصلا چهار دست و‌پا نمیرن یدفعه راه میفتن یکسال ب بعد
فقط غلت میزنه کل خونه رو
البته تپل هم هست دخترم

دختر من تازه دو هفته ست چهاردست و پا میره دقم داد تا حرکت کرد بالخره😅

دخترمنم‌انجام‌نمیده‌اینازوهنوز

سوال های مرتبط