هیچکاری نمیتونی بکنی جز اینکه باهاش خوش رفتار باشی حتی اگر قضیه خوش رفتاری دلی نباشه و ظاهری باشه اون متوجه میشه و بیشتر سرویست میکنه دمنوش گل گاو زبون و نبات بخور صبور بشی یا از روانشناس قرص برای اعصاب بگیر اما عصبی بودن پسرت ریشه تو عصبی بودن خودت داره اینو از من بپذیر من ی روزایی ک از دست افراد دیگه ناراحتم بچم همون روز دهنمو صاف میکنه
پسر منم هست
حتی بدتر از بچه تو
باید تحمل کنیم
تاحالیشون بشه خوب
دختر منم همینه به علاوه اینکه حرف نمیزنه و غذا نمیخوره در حد خیلییییی شدید بد غذایی داره بیبی اسلیپ بهش بده اون مواد گیاهایی که داره یکم تو طول روز ارومش میکنه و خودتم حتمااااا قرص بخور بتونی آروم باهاش رفتار کنی
آخ آخ
دخترم هر ده ثانیه جیغغغغ مامان
بذار وارد فاز۴سالگیبشه انوقت متوجه میشی اب خون یعنی چی😂ما ک کلا شهیدمون کرده از بس بهونه گریه نق نق
دختر منم همینه فقط باید صبر تحمل داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.