۴ پاسخ

دختر من از اول دو دقیقه شیر میخورد دیگه نمیخورد هنوزم همینجوریه، تو خواب فقط یکم بیشتر میمکه.

دختر منم همينطوره به خاطر رفلاكسش نهايتا 5 دقيقه ميخوره دكترش گفت اشکالی نداره کافیه همینقدر فقط زود به زود بهش شیر بده مثلا به جای 2 ساعت یکبار یک ساعتی بهش شیر بده

اگه وزن گیریش خوبه مشکلی نداره فکش قوی شده با هر مکی که میزه شیر زیادی میخوره

پسرم منم اینجوری شده ۵ دقیقه شیر میخوره دیگه نمیخوره

سوال های مرتبط