۱۳ پاسخ

کارن هم همینه ولی دکترش گفت که عالیه

بستگی ب وزن تولد دار باید یکسالگی ۳برابر وزن تولد باشع

بله زیاده

خوشبحالت من وزن یکسالگی ۸.۵

یعنی بنظر شما ای وزن زیاده ؟؟
من خو بچم 9ماهشه 12کیلو و خورده ایه

نه فک نکنم
بعد خوشون کم کم لاغر میشم
من دخترم واکس ۶ ماهگی نه و نیم بود الان ۱۰ و سیصد شده
از بس که وول میخوره لاغر شده

یکی زیاده ناراحته یکی کمه ناراحته منم دخترم 9ماهش پر شده 7کیلوعه دارم از غصه میمیرم

ن اوکیه 😃کیان بیشترم هس

عزیزم روی نمودار رشد چک کن ببین چی بهت میگه ♥️

بله زیاده عزیزم. باید مراقب باشی خدای نکرده به خاطر وزنش اذیت نشه و مشکلی پیشنیاد. ببرش دکترتغذیه

ن خواهر گووش نکن ب حرفای بقیه ...نوه خاله من وزن ۶ ماهگیش ۱۰ کیلو بود الان ک دو سال و نیمه اش روی ۱۲ کیلو استپ زده .خیلی هم لاعر شده .....ببین از این ب بعد راه میرن ...حواسشون ب بازی میشه ...غذا نمیخورن .....پس اذیتش نکن ....

آره عزیزم یکم زیاده. نرمال اش ۹.۵، ۱۰ هست

چه شیری میخوره؟بیشتر چه غذاهایی بهش میدی؟

سوال های مرتبط

مامان آیه خانوم مامان آیه خانوم ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی