منم از ذوقم گرفتم اره خوبه خب بچتو میبینی چقدر رشت میکنه البته بستگی از سطح انتظاراتت داره چون بدون اشتراک زیاد فرقی نمیکنن
من دستم خوردبعد اینکه گرفتم متوجه شدم بجای یه ماه یساله گرفتم 🤦♀️اصلا بنظرم بیخوده نیاز نمیشه
بنظر منم نگیر زیاد فرقی نداره
هیچ فرقی نداره من گرفتم یماه الان
بنظرمنک فرقی نداره
بنظرم نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.