کسایی که زایمان خودخواسته سزارین شدید چقدر هزینش شد؟

۷ پاسخ

من ۱۵ تومن سزارین شدم شکم اول

ساحل جان الان ک ۷ هفته هستی علایم بارداری ۰ی داری؟

سلام
من قراره ابان سزارین کنم حدود ۱۳۰ میشه با پمپ درد و اینا

شهرما حدود۵۰تومن اما شکم دوم۱۵الی۲۰

الان ۷۰ ۸۰ ملیونه

من از دکترم پرسیدم گفت توی بیمارستان خصوصی توی شهر ما بین۴۰تا ۶۰ تومن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری