۴ پاسخ

منم دارم ۳ روز تاخیرم ولی تستم منفی شد

من الانم دارم

اگر اقدام کردی این ماه احتمالا بارداری

منم داشتم چند روز پیش یا تخمک گزاریه یا بارداری یا پریودی نمیدونم شرایط شما ب کدوم نزدیک تره

سوال های مرتبط