تا حدودا یک هفته . برای دستشویی رفتن ادم اذیته
مخصوصا هم خونریزی داری هم بخیه ،مراقبت ویژه میخواد
من دومی رو میخام سزارین بشم
تجربه نداشتم ولی تا جایی که اطلاع دارم میگن ، باید خشک بمونه و سرویس بهداشتی و حموم میری بعدش حتما قشنگ خشکش کنی،بعصیام میگفتن تا چند روز توی افتابه دسشویی بتادین و آب بریزی با اون خودتو بشوری
بخیه تا یه هفته درد داره و جاش میسوزه. بعدش میفته رو خارش ، لگن هم درد داره تا یه هفته ده روز ، من به زور بلند میشدم و میخوابیدم و راه میرفتم ، اونقدر لگن درد داشتم که نمیتونستم صاف راه برم قر میداد
حتما فرنگی برو دستشویی ایرانی نری هروز بعد سرویس مخلوط سرم فیزیولوژی وبتادین مخلوط کن توخود سرم خودتو شستشوبده و بعد سشواربکش تاده روز درددارع خارش داروهاتوبخور
من سر دخترم تا ۱ هفته اذیت بودم و نمیتونستم بشینم بعدش درست شد
مراقبت هم باید بعد از دستشویی خشک کنی و سشوار بگیری که عفونت نکنه
عزیزم روی نواربهداشتی تمیز که میخوای بزاری عسل بزن بعد بزار هم بخیه هات زود خوب میشه هم عفونت نمیکنه
درد بخیه واژنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.