به سلامتی خوش قدم باشه انشالله شیر خشک هم بهش بده
از من ۳۸ هفته و یک روز دنیا اومد وزنش ۲۹۰۰
پسر اولم که دو کیلو بود.
انقد زود وزن بگیره و بزرگ شه، بابت وزنش اصلا غصه نخور
از من ۲۶۰۰ ۳۷ ودوروز دنیا اومد نگران نباش
اجی منم ۳۷زایمان کردم بچم ۲و۹۰۰ خیلی ریزه ولی خداروشکر که سالمه،مدام شیرش میدم بهش میرسم تا زودتر وزن بگیره
کنار شیر خودت شیر خشک بده
الهی بگردم جون میگیره عزیزم نگران نباش
داخل دستگاه نرفت دقیقا چندهفته امد ؟
شما آمپول ریه نزدین
وزنش خوب بود ماشاالله من خو سر پسرم 37هفتخ دنیا اومد 2400بود خوب شیرش بده تپلو میشه
منم ۲۷۰۰ بود نگران نباش
من بعد هر شیر دهیم ۱۰ سی سی شیر خشک میدادم بعد ده روز شبا یه وعده میدادم بعد یه ماه دو بار ۷۰ تایی میدم
پسر من ۲۲۰۰ دنیا اومد الا ن ۲ماهو ۲۷ روزشه ۵۴۰۰
خیلی زود وزن میگیره جای نگرانی نداره
باز من فقط نگران سلامتی و عقل و هوششم. ریزه هم هست اما فقط سلامتی مهمه
نترس همچین وزن میگیرن نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.