۴ پاسخ

منم سه روز مونده ولی سنگینی زیرشکم ودرد خفیف پریودی علائمهای بارداریه

منم فرداموعدمه وهمینم میخوام بشم 😔

من ۸ باید میشدم الان لکه بینی قرمز دارم نمیدونم ب خاطر مسافرت

منم ۳روز مونده همین دردو دارم🫠🫠🫠

سوال های مرتبط