بخاطر دندونه
ویروس جدید اینجوریه منم دخترم گرفت الان بهتر شده
نگران نباش دو روز اول تب
فقط چهار ساعتی یکبار بهش پاراکید بده فقط هم زیر دکمه بپوش تنش
مرتب بهش شیر و آب بده
عین پسر من دو شبه تو تب میسوزه 🤕🤕
وااای مثل دختر من 😭😭 با پاراکیدم پایین نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.