۴ پاسخ

بخاطر دندونه

ویروس جدید اینجوریه منم دخترم گرفت الان بهتر شده
نگران نباش دو روز اول تب
فقط چهار ساعتی یکبار بهش پاراکید بده فقط هم زیر دکمه بپوش تنش
مرتب بهش شیر و آب بده

عین پسر من دو شبه تو تب میسوزه 🤕🤕

وااای مثل دختر من 😭😭 با پاراکیدم پایین نیومد

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی