سلام خانوما میگم که از چند هفتگی اتاق نی نی رو چیندین؟؟
#بارداری
#بارداری

۶ پاسخ

من که فقط واجبات گرفتم بقیه رو گذاشتم بزرگتر بشه بتونه تو اتاقش بمونه بگیرم

من دیروز چیدم
فقط یه سری ریزه کاری مونده

تا بیشتر سنگین نشدی بچین ، کارای سنگین رو انجام بده

من دیگه از هفته بعد شروع میکنم

من انشالله از ۱۹ هفتگی میریم برای خرید تخت و کمد و مستقیم میاریم میچینیم چون جا ندارن مامانم اینا

البته نه اینکه بچینیم منظور اینه که میذاریم تو اتاقش و روش پارچه میکشیم یا تو کارتون

سلام من انجام دادم تموم شده کلا
هرازگاهی مبرم بیرون ی تیکه لباس جدید میخرم میارم میزارم سرجاش

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی