من که فقط واجبات گرفتم بقیه رو گذاشتم بزرگتر بشه بتونه تو اتاقش بمونه بگیرم
من دیروز چیدم
فقط یه سری ریزه کاری مونده
تا بیشتر سنگین نشدی بچین ، کارای سنگین رو انجام بده
من دیگه از هفته بعد شروع میکنم
من انشالله از ۱۹ هفتگی میریم برای خرید تخت و کمد و مستقیم میاریم میچینیم چون جا ندارن مامانم اینا
البته نه اینکه بچینیم منظور اینه که میذاریم تو اتاقش و روش پارچه میکشیم یا تو کارتون
سلام من انجام دادم تموم شده کلا
هرازگاهی مبرم بیرون ی تیکه لباس جدید میخرم میارم میزارم سرجاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.