۴ پاسخ

کولیک ایز بهتره

پدیابست هم خوبه باید بگیری ببینی کدوم بهش میسازه

اگه شیر خشکم میدی احتمال داره از اون باشه
یا شیر خودت چیزای نفاخ و نفخ شو قشنگ بگیر و سردی فعلا تا 40روزگی نخور بعدم کم کم شروع کن

کولیک ایز

سوال های مرتبط