۸ پاسخ

من یه قطره میدادم خارجی بود وخیلی گرون ولی عالی بود اگه الانم باشه ایزی کول

والا من کولیکز میدادم بعد اینفاکول دادم اوکی شد انگاز بعد چند روز کلا قطع شد

هم کولیف هم کولیکز عالیه

عزیزم بردیش دکتر؟؟
ببین من یه اشتباه کردم دخترم که گریه میکرد فک میکردم کولیک داره بهش از این دارو ها دادم....بردمش دکتر گف گریه ‌هاش بخاطره گوش دردشه... خلاصه اینا رو داده بدم بچم رفلاکسی شد ...به خاطره هر کوفت و زهرماری که بهش میدادم الان رفلاکس داره...کلا معدشو بی خودی ریختم به هم

پدی لاکت و گریپ واتر عالی
منم همه این چیزایی ک گفتی تجربه کردم جواب نداد

برای رفلاکسش چه دارویی بهت داده؟؟شاید بی قراریش برای رفلاکسشه😞پپازیم و کیدیزول برای رفلاکسش خوبه استفاده کردی؟

کولیف عالی بود من استفاده میکردم

پدی لاکت محشر بود

سوال های مرتبط

مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی