سونو قلب کی برم دخترا؟
۶ هفته کاملم

۱۴ پاسخ

من دکتر مراقبم گفته 8 هفته برو
به نظرتون 7 هفته و 2 روز برم نشون میده؟

شش هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

هفت هفته ک کامل شد برو

۸ هفته

اگ طاقتت میاد و مشکلی نداشتی ۸ هفته برو
وگرنه هفت هفته و دو سه روزم اوکیه 🌸

شما رفتی ساکو دیدی

من ۸ هفته ۲ روز رفتم

من ۶ هفته ۱ روز رفتم‌تشکیل شده بود

آزمایشای بارداریت رو‌دادی من تصمیم دارم هفت‌هفته‌و چن‌روز برم

اخرا هشت هفته بروو گلم

۸ هفته ک کامل شد برو

هشت هفته خیلی بهتره بنظرم

من ۸هفته و ۴روز رفتم

هفت هفته و چهار پنج روز برو

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته دهم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اسرا و تو دلی مامان اسرا و تو دلی روزهای ابتدایی تولد