۷ پاسخ

من فقط حکیم بانو گرفتم تاالان

من فقط حکیم بانو
خب چرا نمیگیری ازش

من فقط حکیم بانو می گیرم

من از صب تا شب سویق دادم اثری ندیدم
اشتها لور دادم اثری ندیدم

لیلا جان توام مثل من خودتو به اب و اتیش میزنی برا وزن
من کل یخچال رو پر کردم از انواع سویق دریغ از یه گرم وزن
نخر خواهر من پولتو حروم نکن
اینا بخور نیستن
اگه بخور باشن خیلی ببخشید دور از جون پسر تو با کوفتم وزن میگیرن نمیخورن که

من نی نی نوش دادم

آی بانو

سوال های مرتبط