چالش ❌
پوشک بچه شیرخشک مای بیبی شیشه شیر

تصویر
۱۲ پاسخ

منم همین طوره
باهام ی جوری رفتار میکنه انگار همه چی گل و بلبل
اما امااااان از وقتی با دوتا دختراش تنها باشع
تاا رییییییز ترین جزئیاات من و براشون تعریف میکنه

مادرشوهر ندارم ولی خواهر شوهر بزرگم‌ خیلی ادیتم کرده😒

دعوا اندازه اخلاق بچه راداره .ده سال عروسشم هستم حالم بهم میخوره ازش

مادر شوهر من عالیه ، ب اندازه مامانم دوسش دارم چون تک عروسم و همسرم تک فرزنده احترام همدیگرو داریم ، اونم هر جا بشینه میگه شیما دخترمه ن عروسم

مادرشوهر منم از اول لجه باهام .ولی حرف بزنه میگی مریم مقدسه

زن مهربون منو از پسرش بیشتر دوست داره هم خواهرشوهر و مادرشوهر احتراممو دارن و شنیدم که بقیه میگن ازم جلوشون تعریف میکنن منم سعی میکنم مثل دختر و خواهر باشم براشون .

خوب نیس حسوده کلا دوست نداره آدم با کسی درارتباط باشه حتا با فامیلاشون میگه فامیل من چیه توه که بخوای باهاشون درارتباط باشی چشم ندارن خوشی آدم و ببینن

من مادر شوهرم رو ندیدم.فوت شده.روحش شاد

من آخرین عروسم ۵تا جاری هستیم.. مادرشوهرم خیلی اخلاقش خوبه بادرک بالا وهمیشه میگه تومث دخترمی بامن مث رفیق میمونه منم کلا باهاش اوکی ام..

مادرشوهر منو توصیف کردی🤣🤣🤣🤣

مادر شوهر من یکم حسادت تو وجودش هست اما در کل خوبه کاری به ما عروسا ندارن

زرنگ خیلی قوی..روحیه عالی اعتمادبنفس بسیار بالا،بهترین پوشس بهترین خوراک بهترین رفاه و زندگی برای خودش ساخته اخلاقشم خوبه..ولی چو بسیار مذهبی هسن و باازدواج مامخالف بوده زیاد ازمن خوشش نمیاد ولی من احترامش خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی