۱۰ پاسخ

مال منم بریچع خدا کنه همینجوری بمونه سزارین بشم

من هم بچه ام‌ بریچ هست و گفتن‌خودش ماه های آخر می‌چرخه .حالا این هفته سنو میدم ببینم چرخیده الان ۳۲ هفته ام هست

دختر منم بریچه ممنونش میشم بریچ بمونه

علائم بریج چی؟
من راه رفتنی به مثانه فشار میاد
یه وقتایی احساس می‌کنم یه چیز میخوره مثانه م احتمال داره بربچ باشه؟

واسه منم ۳۰هفته و ۴روز سونو دادم بریچ بود حالا تا اخر ببینیم چی میشه

من بریچ بود
مرتب هر سه ساعت یک بار حرکت سجده و گربه برو به مدت ۳ دقیقه تو این حالت ها باش
سونو رشد که دادی دیدی اگه بریچه بعد از اون برو

از ۳۰هفته به بعد بریچ و شد و نچرخید دیگه هرکار کردم

٧ هفته وقت داري

اره عزیزم تا اخر هی میچرخه

تا دلت بخواد من دقیق تو 37 چرخید🥹

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۶ ماهگی