۲ پاسخ

با بیهوشی انجام دادم متوجه نشدم .. ماه اردیبهشت انجام دادم هنوز باردار نشدم

من انجام دادم دردی نداشتم دوماه پیش کردم هنوز باردار نشدم🫠😓با بیحسی کردم استرش شدید داشتم اما واقعا مث درد پریودی بود خیلی ام زود تموم شد دردش حتی دو دقیقه ام نکشید

سوال های مرتبط