اگه بادیان داری بخور اگه نداری عرق نعنا بخور
یکم تو چایی عرق نعنا بریز با نبات هم اگه داری بخور عزیزم
اشکال نداره منم میخورم سیب نفخ نداره
حساس نشو ولی بازم خودت بهتر میدونی
اگه بچت به سیب زمینی حساسه .یعنی هر وقت میخوری واکنش نشون میده دل درد میشه حتما بادیون دم کن بخور
وا
سیبزمینی ک ضرر نداره
بخور بره بابا
شیر خودتم بده
ما هم امشب فست فود داشتیم
اشکال نداره
منم میخورم همیشه
اگه شیرخشک میخوره سینه میگیره بهش نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.