به نام خدا
روغن نباتی
سودو كرم بزن حتما خوب ميشه و اينكه حواست باشه زود زود چك كني پي پي كرده سريع بشوريي من دو هفته درگير اين سوختگي بودم
روغن نباتي
روغن گل سرخ
پودر عالییهههههه
پودر بچه😅
کرم اردن ابی
من هیدرو درم یا زینک میزنم .حمام ببر بشور آب حموم خوبه .بعدم بازش بزار یکی دو ساعت .ی شلوار پاش کن فقط .
کالاندولا خوبه، کرم تالک فیروز هم خوبه
کالاندولا
کالاندولا
ریکاو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.