۱۲ پاسخ

به نام خدا
روغن نباتی

سودو كرم بزن حتما خوب ميشه و اينكه حواست باشه زود زود چك كني پي پي كرده سريع بشوريي من دو هفته درگير اين سوختگي بودم

روغن نباتي

روغن گل سرخ

پودر عالییهههههه

پودر بچه😅

کرم اردن ابی

من هیدرو درم یا زینک میزنم .حمام ببر بشور آب حموم خوبه .بعدم بازش بزار یکی دو ساعت .ی شلوار پاش کن فقط .

کالاندولا خوبه، کرم تالک فیروز هم خوبه

کالاندولا

کالاندولا

ریکاو

سوال های مرتبط