۳ پاسخ

میتونه از انگل باشه! باغ رفتین اب چاه اینا دست زده؟؟ یا هندونه دادی خورده؟

من هرموقع اسپری بینی میزنم خلط ها رو تو پیپی داریوش میبینم
البته دکتر گفت بعد از اسپری یا عطسه میکنه یا از پی پی دفع میشن

پهلوهاش سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۲ سالگی