من درد پریودی میگیرم
اینقد کمردرد و دل درد میگیرم که دیگه طاقتم نمیشه برم تو حال رو مبل همونجا کف آشپزخونه میشینم دوباره ادامه میدم
عزیزم نباید جارو برقی بکشی جزو کاراییه که خیلی خیلی فشار میاره
خصوصا تو هفته های بالا چون وزن جنین بیشتر میشه و احتمال زایمان زودتر از موعد رو بالا میبره
اره منم نمیتونم سرپا پایین خسته میشم کفپاهام میسوزه کمر درد میگیرم همش طلیعیه
وای من احساس میکنم از کمر به پایین دارم فلج میشم شدید درد دارم
نباید جاروبرقی بکشی!! خاله دوستم بارداره دور از جون شما به خاطر جاروبرقی به خونریزی افتاد، استراحت کن ولی دیگه این کارو بذار همسرت انجام بده چون واقعا سنگینه
منم خسته میشم زود دل درد میگیرم باید بشینم بین کار هام
من که فقط ی وعده ناهار میپزم همونم کمر درد امونم و میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.