۵ پاسخ

شیرخشک بخر وقتی میری بیرون استفاده کن بصرفه تره

قیمتش بالاست
اگه قراره شیشه بهش بدی همون شیر خشک بخر واسه وقتی بیرونی

من داشتم خیلی خوب بود و راحت ولی شیشه هم کم کم باعث میشه دیگه سینه نگیره ها

همزمان ک شیر میدی اون یکی سینت شیر دوش دستی بزن خودش دوشیده میشه .من بااین روش ی شیشه ده دقیقه ای پرمیکنم

اگه جریان سینه ت زیاده به درد میخوره وگرنه فایده نداره
من گرفتم به دردم نخورد خیلی

سوال های مرتبط