۱۷ پاسخ

عزیزم نمیدونم شما میدونن چیه یا نه برای ما لرا اینطور میگن گل(خاک) سر شور عالیه من با هیچی دخترم درمان نشد جز این

روغن ماهی

من کلوتریمازول و ان ان مخلوط میکردم میزدم عالی بود، دکتر براش تجويز کزد

سودوکرم بزن یا چند لایه کالاندولا

وازلین ویتامینه ایروکس عاله حتما جواب میگیری

یه قاشق نشاسته گل با یکم اب سرد قاطی کن حالت کرم مانند بشه بزن به جاهایی که سوخته هم خنک میشه هم خوب میشه
پماد بی بی فرست هم عالیه حتی از سودوکرم بهتره

روغن جامد یا مایع آب رو اتیش

این دوتارم بزن منم یجوری سوخته بود که پوسته پوسته شده بود و خون میومد خوب شد سریع

تصویر

ببین با دستمال مرطوب اصلا پاکش نکن همش بشورش

بچرو باز بزار پوشکش نکن

کالاندولاروباان ان قاطی کن بزن عالی میشه

روغن نباتی

بله بنده از داروخانه میگرفتم

ان ان یا زینک بزن از روش پودر رو بریز روش

پماد رو بزن از روش پودر بچه بزن آرومش میکنه درسته میگن نمیدونم ضرر داره یا چی چی من هروقت بچم اونجوری میشه میزنم زود ارومش میکنه

آوینا

پماد اِن اِن

سوال های مرتبط