۱۵ پاسخ

دختر منم دو کیلو کمبود وزن داره دکتر براش وانا زینک نوشته و روغن ام سی تی ی روغن هست داخل شیر میریزیم برا وزن دهی،وببلاک پی دی آف نوشته دو ماهه دارم میدم ببینم چی میشه الآنم ۸ماه و۱۲ روز داره وزنشم ۶۷۰۰بود ۷ماه ونیم

بهش شیر اپتامیلpdfبده نئوزینک بده

پس منم همینطوریه هشت ماهش تموم شده ۷۴۰۰ اصلا غذا نمیخوره شیرخشک نان شماره یک گفتن تپل میکنه فعلا میدم بهش ببینم تغییر میکنه

دقیق مثل دختر منه

رشد دختر منم کمه

سینه خیز و چهار دستو پا میره؟ مستقل میشینه؟

عزیزم زیاد شیر بهش بده و قطره آد هم حتماً بده

خب شیر خشک بده بهش و ببر ی دکتر بگو شاید شربتی چیزی بده اشتهاش بیشتر بشه

من بچم ۹ ماهگی تازه ۹ کیلو شده .. ۸ ماهگی بچم ۸۷۵۰ بود ... کلا دختر ها ریز تر هستن نسبت به پسرا نگران نباش

وزنش کم خیلی
این وزن برای ۶ ماه نرمال

خوبه وقتی بهداشت میگه بهداشت سخت گیرن😂

دختر منم اینجوریه ۸ ماهگی ۷ کیلو بود

غذا روزی چند وعده میخوره ‌،

تو هشت ماهگی وزن ۷کیلو؟؟؟

دور سرش بدو تولد چند بوده؟

سوال های مرتبط