۱۶ پاسخ

دلیجان دارم اصلا راضی نیستم
خیلی جاگیر و سنگین
یه چیز جمع و.جور وسبک میخاستم که دیگه گذشت

من مسافرتی گرفتم مارکش یادم نیس خیلی راضیم

اول دلیجان مدل بنیتا گرفتم خیلی جاگیر بود
بعد مکسی کوزی خریدم

من دوتا کالسکه گرفتم کالسکه سیسمونیش چرخاش شکست دگ تعمیر نبردم رفتم یکی دگ خریدم واقعا بدون کالسکه فلجم پسرمم تنبل کرده بدون کالسکه نمی‌تونیم درایم بیرون اگه کالسکه نبرم باید بغلش کنم

من از بس همه گفتن کالسکه کاربردی نیست نخر روی سیسمونی دلیجان برداشتم بعد فهمیدم چه اشتباهی کردم خیلی چیز واجبیه رفتم کیکابو برداشتم

منم کیدیلو d۹۰۰خریدم واقعا همه جوره راضیم یعنی نباشه بیرون نمیرم🥹🥰

یه گراکو داره که خیلی سنگینه ! یه چیکو ، چیکو خیلی خوبه سبک و راحت جم میشه

دلیجان

من کیدیلو گرفتم خوب بود اما سنگین بود و کلا برگردم عقب اینقد هزینه نمیکنم برا کالسکه
اون موقع نزدیک ۷ خریدم

اسپرینگ
سه بار چرخشو عوض کردم
دیگه خسته شدم گزاشتم کنار

مایلر مدل مسافرتی

من دلیجان مدلش یادم نیس ولی خوب بود کار راه انداز بود و سال ۴۰۲ یادمه دو‌و نیم خریدمش

دلیجان مدل بنیتو خیلی راضیم

برامنم همینه فقط مارک پاپی پاپا

من دلیجان مدل بنیتا خریدم موقع تا شد خیلی جاگیره وگرنه خیلی راضیم

منم کیدیلو مشکی و رزگلد برداشتم راضیم هم قیمتش خوب بود هم کیفیتش

سوال های مرتبط