٢٨ هفته برم عكاسي بارداري خوبه؟يا زوده؟

۸ پاسخ

من با چندتا آتلیه که صحبت کردم گفتن بهترین تایم عکاسی ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته ست چون هنوز اونقدی ورم نداری

از هشت ماهگی تا اوایل نه ماهگی میگن تایم مناسبیه که هم فرم شکم قشنگ شده
هم مادر زیاد ورم نداره

من حالشو نداشتم عکس دادم فتوشاپ کرد واسم

۳۳ یا ۳۴ خوبه

زوده ب نظرم اوایل یا اواسط ۹ ماهگی تایم خوبیه

بذار شکمت بیاد خوشکل 😍

بزار یه ماه دیگه قشنگ شکمت معلوم شه

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری