سلام ۱۷ هفته شیش روز برم انومالی یا زوده ؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من نمیدونم صیغه این ۱۸ هفته چیه ؟؟ واقعا ب عنوان یک ماما برام سوال، جنین در هفته ۱۷ هم تمام اناتومی بدنش اماده ارزیابی و دقیق همه چیز مشخص ، نمیدونم چرا بعضیا ی چیزی و ک میشنون حتی با استرس ب نفرات بعدی انتقال میدن

برو عزیزم من 17هفته و 5روز رفتم

چون همه بدنا مث هم نیستن و فرق دارن دکتر میگه ۱۸ هفته ولی برا بعضیا ۱۷ هفته هم خوبه اینا یکم دیرتر میگن که مجبور نشی دوباره بری

منم همین موقع رفتم دقیقا

من 17هفته و 2روز بودم رفتم همچی هم خوب بود

ن بابا برو خواهر عقب ننداز

خوب بزار دیگه شنبه بهتره

منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

بهتره همون ۱۸باشی تا ۱۸ و۳روز وقت هست

فرداش برو که لااقل ۱۸ هفته ات کامل بشه

من ۱۷ هفته رفتم

اره بابا برو دختر خوب

سوال های مرتبط

مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری