خانما بنظرتون ۱۷ هفته و ۶ روز زوده برم آنومالی؟

۱۳ پاسخ

18 هفته و 3 روز بهترین تایمه

منم هفته اینده همین میشم دکتر گفت مشکلی نیست

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

من دکترم بهم گفت از ۱۷ هفته و ۳ روز میتونی بری برای آنومالی😉🙂

من 16 هفته 3 روز رفتم خب بود

اره ۱۸ و ۲ . ۳ روز برو

دکتر برای من ۱۷هفته و ۵روز نوشته
پس مشکلی نیست میتونین برین فکر کنم

نه منم همون روز رفتم

اره اوکیه منم همین روز رفتم

نه برو من۱۷هفته و۵روزرفتم

اره زوده
من ۱۸ هفته و‌۲ روز میرم

۱۸ هفته و ۳،۴ روز بهتره
منم منتظرم ۱۸ هفته برم

نه عزیزم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری