خانما من انومالی ۱۷ هفته و ۶ روز برم خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

اره خوبه

اره منم این موقعه رفتم

من20هفته رفتم

اره جانم برو من ۱۷ هفته تمام رفته بودم

منم دقیقا همین روز رفتم همه چیزش و تونست دکتر بررسی کنه

۱۸هفته بری بهترتره

من 17هفته یه روز بودم رفتم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد