۱۷ هفته و ۶ روز برای انومالی خوبه؟

۳ پاسخ

اگه الان بره 22 هفته بازم آنومالی مینویسه 2.5 هزینه اش دیرتر بروووو

۱۸هفته و ۲روز خوبه

اره برو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی