سلام
۱۷ هفته و ۶ روز برا انومالی خوبه؟؟

۷ پاسخ

اره خوبه

من هفده هفته و شش روزمه دکترم گفت بزار هفته دیگه

اکثرا تو هفته هجده میگن دقیق تر و بهتره

عالیه منم ۱۷ هفته و ۶ رفتم

منم دلم میخواد برم ها🥲 میگم بزارم همون ۱۸ هفته و ۳ روز

۱۸ هفته برو که دیگه مطمئن باشی واسه جنسیت.من ۱۸ هفته و یک روز میرم

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری