سلام ۱۷ هفته ۶ روز برای آنومالی خوبه؟؟

۴ پاسخ

من ۱۸ هفته رفتم

آره بابا عالیه

دکترم به من گفت ۱۸ هفته و دوروز برو ولی بودن بعضیا که تو ۱۷ هفته هم رفتن

معمولا بهترين زمان ١٨هفته ٢روزه عزيز

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری