۹ پاسخ

18 هفته و دو روز بهترین موقعشه

خوبه منم ۱۷و ۲روز رفتم

کمه من 19هفته رفتم

من 17هفته و3روز رفتم خوب بود مشکلی نداشت

من ۱۷و ۳ رفتم

من امروز ۱۷ هفته و ۴روز بود رفتم معلوم بود

18 هفته رو رد کن برو

۱۸ میگن بهتره

ازه تو۱۸ هفته باشی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر مامان سپهر روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری