سلام مامانا ۱۷ هفته و سه روز برم آنومالی خوبه؟

۱۵ پاسخ

نه زوده

نه 18 به بعد

والا من دکتر برام نوشت از ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته برم منم ۱۶ هفته و ۶ روز بود رفتم همه چی هم اکی بود خدارو شکر

ن یه هفته بعدش

منم ۱۷ دکتر گفت میتونی بری اما میخوام اول ۱۸ برم خیالم راحت تره

صبر کن ۱۸ شی

آره من امروز رفتم اما باز نظر پزشک رو بپرس

نه گلم زوده

اره میتونی بری من ۱۷ هفته و یک روز رفتم

بزار همون ۱۸ هفته برو بهتره

والا منم دوست داشتم برم ۱۷ هفته چن روز
اما تحمل میکنم تا ۱۸ هفتم پر شه اینطوری خیالم راحتر میشه🙂

زوده ۱۸ هفته چهار روز

عجله نکن.بزار ۱۸ هفته برو که دقیق باشه همه چی

یکم دیگه صبر کن ۱۸ هفته و ۲ روز بنظرم بهتره

بزار همون ۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی سومی🩷 مامان نی نی سومی🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری