سونو انومالی ۱۷ هفته ۲ روز خوبه برم ؟

۷ پاسخ

منم واسه 17هفته و دو روز وقت گرفتم یعنی دکترم گفت
میشه سه شنبه و خیلی عجله دارم آخه می‌خوام جنسیتشو هم بدونم😍😍

من ۱۷هفته ۴روز رفتم

عزیزم همون ۱۸ هفته ب بعد برو من خودم ۱۷ و۵ روز رفتم الان امروز باز دوباره باید برم چون ی چیزیو نتونست قشنگ چک کنه

۱۸ تا ۲۳
ولی بهترین زمان ۲۱ به بعد که بچه قشنگ رشد کرده و بزرگ شده

اره منم ۱۷هفتخ رفتم

۱۸ هفته بهتره

اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هفدهم بارداری