خانوما ۱۷ هفته و ۲ روز میشه برم آنومالی؟

۶ پاسخ

بهترینش ۱۸هفته و ۲روز هستش

نه عزیزم ۱۸ هفته و۳ روز بهترین موقعس

اگه جنسیت برات مهمه ی سونوی آزاد برو
ولی برای آنومالی عجله نکن بزار نی نی قشنگ رشد کنه خدایی نکرده مشکلی براش پیش نیاد
از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته بر اساس ان تیت برو نه پریودیت

خب جنسیت الان برو یه سونو معمولی ۵۰۰تومنه.من ۱۵هفته رفتم جنسیت
آنونالی بهترین زمانش اینکه ۱۸رو پر کنی
من ۱۸هفته و ۲روز نوبت گرفتم

میشه من ۱۷ هفته و یک روز رفتم

۱۸ هفته و سه روز برو

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری