خانما بنظرتون ۱۷ هفته و ۲ روز زود نیست برم آنومالی؟

۶ پاسخ

نه منم امروز رفتم ۱۷ هفته و دو روز

نه منم ۱۷هفته سه روز رفتم مجبور بودم وگرنه بااین اوضاع میموند بعد عید ک معلوم نمیشد چی میشه

من 17 هفته 6 روز رفتم

18هفته دو روز برو

من ۱۷ هفته رفتم
چون عید میشه معلوم نبی کعی از شهرستان برمیگردم

بذار ۱۸تا ۱۹‌برو

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری