مامانا دکترم بهم گفت آنومالی ۱۷ هفته و ۳ روز برم
زود نیست؟؟

۹ پاسخ

اگه دکترت گفته اشکال نداره برو

نه خوبه همون موقع برو

دکترت کیه؟

من ۱۸ هفته باید برم

منم ۱۷هفته و ۳روز رفتم

این سونو رو همین حدود باید بری که تایم داشته باشی خدایی نکرده اگه چیزی بود

برای من ۱۷ هفته ۶ روز گفته برم

من ۱۹ هفته بم گف برم

از ۱۷ ب بعد میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری