۱۷ هفته و ۳ روز برای انومالی زود نیس دکترم نوشته

۱۱ پاسخ

ن زود نیس خوبه برو برد من توی 17هفته تازه وارد شده بودم نوشت رفتم همه چیم نشون داد تکون هم میخورد خداروشکر

برا منم‌ نوشت ولی دکتر سونو که خیلی متبحر هم هست گفت ۱۸ هفته که کامل شد بیا برا آنومالی

نه خوبه

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم به نظرم یکی دو روز صبر کنی بهتره

نه زود نیست
فقط نی نی احتمالا همکاری نکنه
من مجبور شدم هم روز تو رفتم ۳ ساعت نچرخید
تهشم ستون فقرات و معدش رو چند هفته بعد رفتم

منم ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

ن من ۱۷ هفته ۴روزرفتم

منم ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

من ۱۷هفته و ۴روز بودم که رفتم🌱

نه عزیزم منم زود رفتم همه میگن هفته ۱۸

تو دیر تر برو ۱۸هفته و سه روز تاریخو کار ندارن

سوال های مرتبط

مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری