برای انومالی بهم ۱۷ هفته شش روز وقت داد زود نیس؟

۸ پاسخ

من 18 هفته و 1 روز رفتم

من ۱۷ هفته و دو روز رفتم همه چیز خوب بود دیر تر نرو به نظرم

عزیزم زود برو منم یه اشتباه کردم دیر رفتم بچم مشکل داشت پزشک قانونی مجوز سقط نداد مجبور شدم بیرون سقط کنم انشالله بچت صحیح سالم باشه

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم خداروشکر اوکی بود

نه عزیزم برو تا جوابش هم بیاد . من گذاشتم دیرتر رفتم دکترم گفت اگه مشکلی بود دیگه دیر میشد نباید به ۱۹ برسی .

اره بزار ۱۸ رو رد کنی

نه خوبه

تو ۱۸هفته۳روز برو بهترین زمانشه به منم گفتن ۱۷هفته باید بری
خیلیارو دیدم رفتن بهشون گفتن خیلی زود اومدین

سوال های مرتبط

مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری