من 18 هفته و 1 روز رفتم
من ۱۷ هفته و دو روز رفتم همه چیز خوب بود دیر تر نرو به نظرم
عزیزم زود برو منم یه اشتباه کردم دیر رفتم بچم مشکل داشت پزشک قانونی مجوز سقط نداد مجبور شدم بیرون سقط کنم انشالله بچت صحیح سالم باشه
من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم خداروشکر اوکی بود
نه عزیزم برو تا جوابش هم بیاد . من گذاشتم دیرتر رفتم دکترم گفت اگه مشکلی بود دیگه دیر میشد نباید به ۱۹ برسی .
اره بزار ۱۸ رو رد کنی
نه خوبه
تو ۱۸هفته۳روز برو بهترین زمانشه به منم گفتن ۱۷هفته باید بری
خیلیارو دیدم رفتن بهشون گفتن خیلی زود اومدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.