برای انومالی ۱۷ هفته و ۶ روز زود نیست؟🫠

۸ پاسخ

واسه تو من. 16هفته5روز انومالی دارم

منم همین تایم نوبت گرفتم میرم

از ۱۷ هفته به بعد اوکیه

زمان خوبیه عزیزم

من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم

نه خوبه

نه منم همین تایم رفتم

به من دکتر ۱۷ هفته و سه روز نوبت داد برم

سوال های مرتبط

مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته شانزدهم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری