خانما ۱۷ هفته و ۲ روز میشه برم انومالی؟؟؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اره من ۱۷هفته و یه روز رفتم

منم ۱۷ هفته رفتم برو تا تعطیل نشدن

اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم گفتن تایمش خوبه

الان بری میگه تکرار کن ولی ۱۷ و ۵ روز به بعد مطمئن تره

منم ۱۷ هفته و سه روز بودم رفتم

دکتر من برای ۱۷ هفته و ۳ روز وقت داد
چون بعدش تعطیلات عید میشه

آره
من ۱۷ هفته و ۱روز رفتم
خوب بود همچی

ن میرفتیم بعد عید

من 17 هفته 5 روز رفتم همه چی هم دقیق گفت

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وششم بارداری