اره من ۱۷هفته و یه روز رفتم
منم ۱۷ هفته رفتم برو تا تعطیل نشدن
اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم گفتن تایمش خوبه
الان بری میگه تکرار کن ولی ۱۷ و ۵ روز به بعد مطمئن تره
منم ۱۷ هفته و سه روز بودم رفتم
دکتر من برای ۱۷ هفته و ۳ روز وقت داد
چون بعدش تعطیلات عید میشه
آره
من ۱۷ هفته و ۱روز رفتم
خوب بود همچی
ن میرفتیم بعد عید
من 17 هفته 5 روز رفتم همه چی هم دقیق گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.