خانوما انومالی ۱۷ هفته و ۴ روز برم؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره اوکیه
اگ صبر کنی ۱۸ هفته ام بشی خوبه

برا من همین حدود رفتم اوکی بود

من ۱۷ و دو روز رفتم

برو عزیزم . من ۱۷کامل شد رفتم .

18 هفته بهترین موقع اس

من شنيدم ١٨هفته دو روز خوبه خودمم وايسادم تا اون موقع از دكترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری