خانوما ۱۷ هفته و ۴ روز خوبه برای آنومالی؟؟یا زوده؟؟

۹ پاسخ

۱۸ هفته و چند روز برو

من ۱۹ هفته ۳ روز میرم

ن 18 هفته ب بعد برو
من 18 هفته فیکس رفتم
بچه روز ب روز بزرگتر میشه ی چی میدونن ک میگن 18 هفته ب بعد انومالی خوبه

نه زوده

چم..

اره منم همین هفته ها بودم که رفتم

بزار 18هفته شی بعد اون موقع بهتره

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم
فکر کنم اوکی باشه

18 به بعد برو بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری