۱۴ پاسخ

خانماآنومالی ۱۸هفته تاچندهفته وقت دارم برم

۱۷ و ۵ روز ب بعد میشه .من ۱۷ و ۵ دادم

نه زوده از ۱۸تا ۲۰هفته زمان خوبیه

منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم همه چیزش مشخص بود

اره من 1۷هفته و۳روز رفتم

اره من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

زوده چه عجله ایه خب بزار حداقل ۱۸ هفته بشی

من ۱۷ هفته ۱روز بود دکتر نوشت

18 هفته و چند روز که دیگه داخل نوزده هفته میشه

نه عزیزم وارد 18 هفته شدی باید بری

سلام منم شنیدم ۱۸ هفته کامل خیلی بهتر نشون میده

میشه ولی صبرکنی بشی 18 و3 روز بهتر هست

ازه منم همون موقع رفتم

ن زوده ۱۸ هفته و چند روز برو

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری