اره بری بهت میگن جنسیت رو
دکتر من بهم گفت 17 هفته برو
من ۱۸هفته ۲روز میرم
من دقیقا همین سن انجام دادم
سونوگرافی گفتن زوده. باید ۱۸ هفته به بعد برید
اره میشه ولی ۱۸ هفته ۲ روز شدی برو بهتره
فکر کنم زوده یکم. دکتر من گفت ۱۷ هفته و ۶ روز که پر کردی، روز بعدش برو که میشی ۱۸ هفته
نه نمیشه میگن بچه کوجیکه باید ۱۸هفته کامل پر بشه بعد هم ۱۸ هفته و چن روز باشه بهتره بری
اره من ۱۷ و ۳ روز رفتم
دکترم گف ۱۸هفته تا ۴روز تایم طلایی این موقع برو
سلام عزیزم. تو آزمایش غربالگری اول و دوم رو دادی؟؟
من ۱۷و یک روز رفتم
منم ۱۸هفته ۳روز میرم انشاالله
۱۸ هفته به بعد بهتره گلم
۱۸ هفته کامل بری بهتره که چکاپ دقیق تر باشه
اتفاقا تایم خیلی خوبیه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.