میشه انومالی رو ۱۷ هفته و ۴ روز رفت؟

۱۶ پاسخ

اره بری بهت میگن جنسیت رو

دکتر من بهم گفت 17 هفته برو

من ۱۸هفته ۲روز میرم

من دقیقا همین سن انجام دادم

سونوگرافی گفتن زوده. باید ۱۸ هفته به بعد برید

اره میشه ولی ۱۸ هفته ۲ روز شدی برو بهتره

فکر کنم زوده یکم. دکتر من گفت ۱۷ هفته و ۶ روز که پر کردی، روز بعدش برو که میشی ۱۸ هفته

نه نمیشه میگن بچه کوجیکه باید ۱۸هفته کامل پر بشه بعد هم ۱۸ هفته و چن روز باشه بهتره بری

اره من ۱۷ و ۳ روز رفتم

دکترم گف ۱۸هفته تا ۴روز تایم طلایی این موقع برو

سلام عزیزم. تو آزمایش غربالگری اول و دوم رو دادی؟؟

من ۱۷و یک روز رفتم

منم ۱۸هفته ۳روز میرم انشاالله

۱۸ هفته به بعد بهتره گلم

۱۸ هفته کامل بری بهتره که چکاپ دقیق تر باشه

اتفاقا تایم خیلی خوبیه.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری