من 17 هفته و 5 روز رفتم
من الان انجام دادم ۱۷هفته دو روز بودم همه چی ب لطف خدا عالی بود
دکتر برا من 17 هفته 1 روز نوشته گفت میتونی بری چون میافتاد تو عید
من خواستم نوبت بگیرم گفت باید 18 هفته کامل باشی
بهترین وقت۱۸.۱۹هفتست
بله من ۱۷ هفته و ۳ روزم یود رفتم انجام دادن برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.